Darmowa dostawa od 400 zł (Paczkomat InPost / Kurier InPost)

Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna ? FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania
Body na przyjęcie Baby Shower, imprezę z okazji ciąży z dowolną datą.

Body na przyjęcie Baby Shower, imprezę z okazji ciąży z dowolną datą.

40,00 zł
Body na przyjęcie Baby shower, imprezę z okazji ciąży z dowolną datą.
Body na pierwsze urodziny  Mam pierwsze urodziny i gram gwiazdę wśród rodziny.

Body na pierwsze urodziny Mam pierwsze urodziny i gram gwiazdę wśród rodziny.

29,90 zł
Body na urodziny z napisem, nadrukiem  Urodzinowe body Mam pierwsze urodziny i gram gwiazdę wśród rodziny.
 
Spodnie dziecięce bawełniane miętowe.

Spodnie dziecięce bawełniane miętowe.

27,90 zł
Spodnie dziecięce bawełniane miętowe.
Spodnie dziecięce bawełniane szare.

Spodnie dziecięce bawełniane szare.

27,90 zł
Spodnie dziecięce bawełniane szare.

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania

  1. Czy rejestracja jest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?
    Nie, rejestracja nie jest konieczna. Zakupów możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będzie konieczne wypełnienie pól dotyczących dostawy i nie można korzystać z rabatów przysługującym stałym klientom.
  2. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?
    Aby dokonać rejestracji należy w sklepie kliknąć "załóż konto" lub przejść bezpośrednio do do rejestracji pod adresem: http://www.idrukreda.pl/rejestracja.html
    Następnie wypełnić wszystkie wymagane pola zaznaczone gwiazdką. Po dokonaniu rejestracji można już dokonywać zakupów
  3. Zapomniałeś hasła?
    W przypadku, gdy zapomnimy hasła należy kliknąć "logowanie", a następnie w polu "odzyskiwanie hasła" podać adres e-mail, który był użyty w czasie procesu rejestracji. Na podany e-mail zostanie wysłane nowe hasło, które można później zmienić w panelu klienta.
  4. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnić dane adresowe, które zostały podane w procesie rejestracji?
    Tak. Można dokonywać zmian swoich danych adresowych. Wystarczy po zalogowaniu przejść do panelu klienta i kliknąć "Moje dane" i zapisać zmiany. Dane zostaną automatycznie zaktualizowane.
  5. Co to jest zamówienie indywidualne?
    Zamówienie indywidualne to takie, w którym Klient ustali swój indywidualny napis lub wzór bądź też poda indywidualne wymiary odzieży, którą zamawia. Trzeba jednak pamiętać iż takiego zamówienia nie można modyfikować po zatwierdzeniu. Od takiego zamówienia brak jest również możliwości odstąpienia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  6. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
    Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana, z wyłączeniem zamówień indywidualnych.
    Zamówienie przekazywane jest do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Dlatego należy to zrobić to w możliwie jak najkrótszym czasie. O rezygnacji z zamówienia można poinformować drogą mailową kontakt@idrukreda.pl w temacie, jak i w treści wiadomości podając nr zamówienia. Informacja ta umożliwi wstrzymanie procesu realizacji zamówienia oraz wysyłki.
    W przypadku, gdy przesyłka została już wysłana niestety nie będzie możliwości z jego rezygnacji.
  7. Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
    Możesz modyfikować swoje zamówienie do momentu skompletowania jego zawartości z wyłączeniem zamówień indywidualnych. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia skontaktuj się z nami mailowo kontakt@idrukreda.pl
  8. Złożyłem kilka zamówień. Czy mogę połączyć je i otrzymać w jednej przesyłce.?
    Tak. Wystarczy poinformować nas o tym mailowo kontakt@idrukreda.pl podając numer zamówienia. Pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już wysłane.
  9. Jak sprawdzić status swojego zamówienia?
    Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień (tylko dla zarejestrowanych klientów). Ponadto wszyscy zarejestrowani Klienci otrzymają mailowo automatycznie generowane maile o zmianie statusu zamówienia.
    Aby sprawdzić status swojego zamówienia należy zalogować się i przejść do panelu Klienta. Następnie do "historii zamówień", następnie "lista zamówień" i kliknąć "szczegóły".
  10. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od sposobu wysyłki wybrany podczas realizacji zamówienia. Zamówienia indywidualne realizowane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.
    Na adres e-mail podany trakcie rejestracji na bieżąco będą przychodziły informacje o statusie realizacji zamówienia.
    Zamówienia realizowane są na bieżąco i tego samego lub następnego dnia są realizowane wysyłki.
  11. Czy można zamówiony towar odebrać osobiście?
    Tak. Towar można odebrać osobiście tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym bądź mailowo podczas, którego zostanie ustalony termin odbioru zamówionych towarów w siedzibie firmy.
  12. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    W sklepie udostępniliśmy kilka sposobów płatności za zakupiony towar. Formę płatności wybierasz taką jaka jest dla Ciebie najwygodniejsza.
    Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
    - przelew na konto bankowe
    - płatność elektroniczna poprzez Przelewy24.pl
    - odbiór osobisty
  13. Czy wystawiacie faktury VAT?
    Tak
  14. 14. Jak najszybciej znaleźć interesujący Cię produkt?
    Interesujący Cię produkt możesz znaleźć na dwa sposoby:
    - korzystając z wyszukiwarki sklepowej znajdującej się w lewym górnym rogu wyszukiwarki
    - przeglądając menu główne, a dalej przechodząc do interesujących Cię podkategorii
  15. Czy wysyłacie za granicę?
    W przypadku podania adresu wysyłki poza granicami polski, Klient proszony jest o kontakt ze Sprzedającym mailowo: kontakt@
    idrukreda.pl w celu ustalenia indywidualnych warunków umowy sprzedaży, w tym kosztów wysyłki zamówienia za granicę.
    1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie, jeśli nie udało mi się dokonać płatności on-line poprzez przelewy24.pl?
      Jeśli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia możesz dokonać płatności na poniższe konto podając nr swojego zamówienia:
      IDRUK
      Izabela Czerwińska
      ul. Torowa 18
      84-240 Reda
      PKO BP:
       
      26 1020 1912 0000 9502 0198 3022
    Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenia nastąpi wcześniej.
  16. W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłany towar?
    Pieniądze za zwrócony towar zwracane są przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności.
  17. Wybrałem/łam przesyłkę kurierską. Dostałam awizo, bo kurier nie zastał mnie w domu. Co zrobić?
    Koniecznie skontaktuj się z firmą kurierską w celu ustalenia kolejnego terminu odbioru przesyłki.
    Pamiętaj, kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostarczeniem przesyłki do Klienta.
  18. Kiedy mogę dokonać wpłaty?
    Jeśli Klient wybrał sposób płatności za pomocą systemu płatności Przelewy24, bezpośrednio po założeniu zamówienia zostanie on przekierowany na stronę systemu płatności elektronicznych. W razie wyboru jako formy tradycyjnego przelewu bankowego - na wpłatę na zamówienie czekamy do 7 dni roboczych.
  19. W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?
    W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient może złożyć reklamację, przesyłając drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: kontakt@idrukreda.pl lub listownie na adres: IDRUK Piotr Czerwiński, ul. Torowa 18, 84-240 Reda.
    Klient wysyłający reklamowany towar proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz o dokładne opisanie
    wady towaru i żądania reklamującego.
    Składając reklamacje Klient proszony jest także o załączenie dowodu zakupu. Przy składaniu reklamacji Klient może wykorzystać wzór formularza reklamacji
    . Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
  20. Czy moje dane osobowe są chronione?
    Tak. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  21. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    Tak, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony towar w sklepie internetowym bez podania przyczyny.
    Taki zwracany towar nie powinien jednak nosić śladów używania, nie powinien być zniszczony czy uszkodzony. Klient proszony jest o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu z cała jego zawartością. 
    Do zwracanego towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedającego formularza odstąpienia od umowy.


    Proszę jednak pamiętać, że konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości wartości towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż to było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Oznacza to, że jeśli konsument zwraca towar uszkodzony, używany w innym celu niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru poprzez nieprawidłowe korzystanie towaru. Konsument proszony jest o należyte zabezpieczenie zwracanych towarów na czas ich transportu do Sprzedającego.

    Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. towary szyte wg. podanych przez Klienta indywidualnych wymiarów, towary zawierające indywidualne wskazany przez Zamawiającego nadruk).
  22. Co zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
    Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy wraz z opisem reklamacji. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedającego formularza reklamacji wraz z opisem wady na koszt Klienta. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.

    Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia mailowo kontakt@idrukreda.pl wady produktu.
    Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia formularza reklamacyjnego wraz z opisem przyczyny reklamacji.

    W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
    Wszystkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt sklepu nie będą przyjmowane.

    Proszę także pamiętać, że po odbiorze towarów od kuriera, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy zarówno przesyłka, jak i towary w niej zawarte, nie posiadają uszkodzenia wynikłego z transportu, czy są nienaruszone, zgodne z Zamówieniem.

    Sprawdzenie przesyłki to usługa bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakoś usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletność lub niezgodność przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego. Taki protokół znacznie ułatwia i przyspiesza proces rozpatrzenia reklamacji.
  23. Jaki noszę rozmiar?
    Jeśli nie jesteś pewna/pewny jaki rozmiar nosisz zapoznaj się proszę z tabelą rozmiarów.
  24. Co zrobić jeśli nie jestem pewny/pewna rozmiaru lub mam nietypowe wymiary?
    Jeśli masz problem z dopasowanie rozmiaru dla siebie napisz maila ze swoimi wymiarami na 
    kontakt@idrukreda.pl, a postaramy się pomóc w jego doborze.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ